Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 21.-27.4.2014
Témata týdne: Proč PISA škodí , k čemu jednotné přijímačky?, rodiče zakládají školy, maturita za peníze, děti a digitální média, učebnice v soutěži krásy propadly, zakopaný pes ve školních jídelnách, eurovolby na zkoušku, Letní škola pro matikáře, Den učitelů nebo učitelek?, rozhovor s autorem hry „Shodíme tu atomovku?“, Chlumec proti rušení speciálních škol, architekti učí děti, finance pro školní psychology, s Legem na zlomky, žaloby na MŠMT kvůli penězům na vědu, časopis Zvoní! je o inkluzi, online výuka změní tradiční univerzity , finance pro žákovské projekty.
Výrok týdne:
„V tiskové zprávě MŠMT z loňského října se uvádí, že plošný nákup tabletů a digitální techniky je plánován až v závěrečné fázi projektu digitalizace škol. Mezitím měla vzniknout expertní skupina, která by posoudila, v jakých situacích je využití digitálních pomůcek efektivní a smysluplné. Zprávu expertní skupiny jsme ještě neviděli, možná nevznikla ani samotná skupina, nicméně miliardová investice do digitalizace škol je již hotová věc.“ Jiří Procházka v článku Tablety ve výuce je třeba rozumně dávkovat na webu eduin.cz.
Novinky (výběr ze zajímavých událostí)
Inspirace z (a do) praxe
Akce tohoto a příštího týdne (výběr z EDUkalendáře)