Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 16.- 22.6. 2014
Témata týdne: Co pro vás udělá mentor, dětské skupiny podpořeny, 5 nových předmětů Jana Bílého, Strategie 2020 pod drobnohledem, děti společně proti šikaně, proč je škola nudná, Klaus jr.: co ve školství škrtnout, jak dopadla maturita, cíle Romské strategie 2020, Liška za katedrou, prorektor UK o osmiletých gymnáziích, půvab Montessori pedagogiky, neúměrná odpovědnost učitelů za úrazy, úspěch pardubické Extra třídy, přibudou místa ve školkách, proč se nebát tabletů, obce chtějí praktické školy, co přináší loutka do výuky, neznámkovací experiment.
Výrok týdne:
„Původně jsem byl pro osmiletá gymnázia, ale čím jsem starší, tím méně se jich zastávám. Ano, ta staví sociální bariéru velmi brzy. Jedněm pomáhají, druhé odstavují. Ve věku deseti let nejde příliš o inteligenci dítěte, jeho přání, ale mnohem více o motivaci rodičů, jejich tlak, dril, přípravné kurzy. Já sám se považuju za selfmademana a jsem na to patřičně hrdý, na druhou stranu si uvědomuji, že mnoho dětí tímto filtrem neprojde ne proto, že by nebyly chytré, ale proto, že nemají ty správné rodiče se správnými kulturními vzorci. Přitom tady je rozhodující nástup na dráhu elitního vzdělání a elitního postavení.“ Jan Konvalinka, prorektor Univerzity Karlovy v rozhovoru pro on-line magazín časopisu Vesmír.
Novinky (výběr ze zajímavých událostí)
Inspirace z (a do) praxe
Akce tohoto a příštího týdne (výběr z EDUkalendáře)