Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
V krátkém vstupu regionálního vysílání České televize Ostrava otázku dalšího vzdělávání učitelů komentoval Miroslav Hřebecký.
EDUin 15. 8. 2023
Učitel je podle jeho názoru ve vzdělávání klíčovou osobou. Ze zákona má povinnost se dále vzdělávat, přesto jsou však mezi jednotlivými školami v tomto ohledu obrovské rozdíly. Naplňování této povinnosti totiž z velké části závisí především na řediteli či ředitelce školy. „Každý ředitel školy by měl být především pedagogický lídr a na prvním místě by se měl starat o to, jakým způsobem jeho učitelé vzdělávají žáky. Náš český ředitel má ale na starosti neuvěřitelně široké spektrum zodpovědností a kompetencí. Je to on, kdo vybírá pedagogy, kdo řídí jejich vzdělávání a dbá na kvalitu. Ideální praxí je, pokud má ředitel u každého učitele rozvojový plán a každý rok ho s ním prochází,“ popisuje programový ředitel EDUinu Miroslav Hřebecký.