Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
1.6.2010 – Pilotní seminář v Jindřichově Hradci s názvem Jak se učíme? je týden za námi a určitě stojí za to vytáhnout zajímavé momenty, které si z něj odnášíme. Jak jsme již prozradili hned po semináři, přišli 3 účastníci. Jeví se to jako málo, ale jedna důležitá věc se odehrála i s takto malým počtem účastníků. Tito konkrétní účastníci si přišli pro odpovědi na svoje otázky spojené s jejich dětmi. Propagace zapůsobila, i když v malém.
Jedním vysloveným problémem byl přechod dítěte z prvního stupně na druhý, druhým byla sourozenecká konkurence a třetím rozdíly mezi nadáním dětí. Pro účastníky bylo velmi obohacující, že měli možnost slyšet pohled praktiků pedagogů a zároveň i postřehy ostatních účastníků. Jedna zkušenost přítomného tatínka zněla například tak, že je dobře, když má dítě plnit svoje povinnosti, tak aby rodiče zároveň plnili v daný čas své povinnosti. Tím má dítě větší motivaci u učení vydržet a není mu líto, že o něco přichází (televize, přátelé…).
Zajímavou zkušeností bylo i to, že náš seminář byl placen. V prostorách Městské knihovny, kde se seminář odehrával, to není zvykem a tak jsme opravdu byli zvědavi, zda 190,- Kč rodiče odradí. Zřejmě leckteré odradilo, ale důležitá byla pro nás otázka v závěrečné evaluaci, kde jsme se ptali, jakou částku by účastníci byli ochotni za podobný seminář zaplatit příště. Objevili se dokonce částky vyšší (300,- a 500,-), což nás příjemně překvapilo. Je jen otázkou tedy dobrého marketingu a času, který podobný seminář dokáže protlačit.
Pro záměr vzniku EDUin bylo zajímavé zjištění, že při otázce zda mají účastníci dost informací o vzdělávání všichni sdělili, že nemají. A to lze samozřejmě předpokládat, že na seminář přišli lidé motivovaní, kteří hledají. V rámci diskuze se to i potvrdilo, neboť to byli lidé, kteří se učitelů ptají (bohužel odpovědi moc nedostávají :-(), povídají si o tom s partnery apod. Je to tedy velké pole, které je nutné zaplnit a najít způsob, který by přinesl laické veřejnosti relevantní informaci.
A posledním zjištěním bylo, ž lze i na formátu 2,5 hodin sdělit zajímavé věci, které lidem mohou pomoci. A co více, nejen, že to bylo o sdělování, ale účastníci si dokonce některé věci vyzkoušeli. Každý si domů odnášel výsledek drobného testu, který ověřoval preferovaný styl učení. Věříme, že děti těchto tří účastníků budou mít možnost se díky tomu od rodičů dozvědět praktické věci, které jim pomohou. A to je skvělé!