Přizpůsobte předvolby souhlasu

Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.

Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu.... 

Always Active

Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů

No cookies to display.

Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.

No cookies to display.

Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.

No cookies to display.

Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

No cookies to display.

Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.

No cookies to display.

Představení studie k revizím kurikula

17. 10. 2010
EDUin

Zajímaly by vás odpovědi na následující otázky?

  • Co znamená revidovat a měnit kurikulum?
  • Jakým způsobem mají být revize kurikula prováděny? Čím se mají revize řídit?
  • Jak se vyrovnat s tím, že díky změnám ve společnosti a vývoji poznání (v oborech, v psychologii, v pedagogice, v technologiích a v řízení procesů ve vzdělávání) se už po krátké době může zdát kurikulum nevyhovující a budou tendence ho měnit?
  • Jak akceptovat užitečné a oprávněné návrhy na změny a jak odmítat návrhy pramenící z parciálních zájmů vlivových skupin?
  • Jak udržet kurikulum na realizovatelné úrovni?
  • Kdo vytváří očekávání spojená se vzděláním?
  • Jak dosáhnout celospolečenského konsensu na cílech vzdělávání?
  • Je nutné formulovat vzdělávací cíle na úrovní národního programu vzdělávání?
  • Jak optimálně provázat revize ŠVP a RVP?
  • Jak se nejlépe dobrat ke kriteriím hodnocení kurikula?

Nás také zajímaly, proto jsme společně se SKAV (Stálá konference asociací ve vzdělávání) pracovali na studii, která na ně měla odpovědět. S výsledkem je možné se seznámit na kulatém stole, který bude ve čtvrtek 21. 10. 2010. Jeho tématem je: „Koncepce a principy revizí a změn kurikula.“


S kým bude možné o těchto otázkách diskutovat?

 

  • doc. PhDr. Mgr. Tomáš Janík, PhD., Institut výzkumu školního vzdělávání MU Brno
  • PhDr. Hana Košťálová, SKAV, o. s. a Kritické myšlení, o. s.
  • Mgr. Lucie Slejšková, EDUin, o.p.s.
  • Mgr. Tomáš Pavlas, Výzkumný ústav pedagogický
  • Ing. Bc. Vít Beran, ZŠ Kunratice

Diskusi bude moderovat Tomáš Feřtek, EDUin, o.p.s.

Přijďte od 10 hodin do auly ZŠ Vodičkova, předpokládáme podnětnou diskusi.

logo-author
Našli jste v článku chybu? Napište nám, prosím, na korektor@eduin.cz.

Mohlo by Vás zajímat

Listovat všemi články