Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Podívejte se na záznam diskuse na Kulatém stole SKAV a EDUin ze dne 17. 1., která se věnovala používání mobilních telefonu ve školách. Diskutovali: Bořivoj Brdička, Jednota školských informatiků, SKAV, Radka Jandová, Asociace Montessori ČR, Petr Karvánek, ZŠ a MŠ Antonína Čermáka, Praha 6, Jan Kršňák, Institut pro podporu inovativního vzdělávání, Martin Provazník, ZŠ Strossmayerovo nám., Praha 7, Miriam Sedláčková, Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost, Samuel Šulc, Česká středoškolská unie. Debatu moderoval Michal Kaderka (EDUin). SKAV vydal k problematice stanovisko, které si můžete přečíst ZDE.
Cílem kulatého stolu je hledat odpovědi na otázky: