Přizpůsobte předvolby souhlasu

Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.

Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu.... 

Always Active

Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů

No cookies to display.

Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.

No cookies to display.

Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.

No cookies to display.

Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

No cookies to display.

Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.

No cookies to display.

Tisková zpráva: Rozsáhlá praxe a těsná spolupráce s učiteli ve školách, to jsou hlavní výhody studijního programu Učitel naživo

4. 4. 2017
EDUin
Screenshot_2

Nově koncipované studium učitelství ukazuje jednu z možných cest k pedagogické profesi.

Praha, 4. dubna – Po roční pilotáži vstupuje do ostrého provozu vzdělávací projekt Učitel naživo, který chce být alternativou běžnému pedagogickému vzdělání. V prvním roce se otevírá studium pro několik desítek zájemců. EDUin tuto aktivitu vítá především jako možnost ověřit, zda je možné během jednoho nebo dvou let intenzivního studia těsně napojeného na spolupracující školy, rozvinout schopnost učit i u zájemců, kteří původně vystudovali jiný než učitelský obor.

Zdeněk Slejška, ředitel EDUin, řekl: „Debata o tom, jak přivést k pedagogické práci nové a motivované lidi, se vede už několik let. Stejně časté jsou stesky nad nedostatečnou praxí zájemců o učitelství. Tady máme možnost si v praxi ověřit, jak by mohlo fungovat studium postavené na každodenní spolupráci se školami. Každý týden jeden den ve škole, zpětná vazba od párového učitele, soustavná podpora mentorů, s nimiž může student probrat problémy, na které v hodině narazí. To je přesně to, co by potřeboval každý student pedagogiky, ale i většina začínajících učitelů.“

logo-author
Našli jste v článku chybu? Napište nám, prosím, na korektor@eduin.cz.

Mohlo by Vás zajímat

Listovat všemi články