Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Přinášíme shrnutí diskuse na květnovém Kulatém stole SKAV a EDUin.
EDUin 22. 5. 2023
Ve čtvrtek 18. května organizoval SKAV a EDUin kulatý stůl na téma „Na co by se měl zaměřit nový ministr školství?‟. Jeho řečníci se shodli na tom, že ministr Mikuláš Bek si vybral dobré priority. Na dva a půl roku jich je ale podle nich mnoho a nejspíš je všechny nestihne.
Panelisté také měli vybrat pro ministra školství jednu hlavní prioritu, na kterou by se měl ve vedení resortu zaměřit. Podle Bekova předchůdce a současného předsedy Národního akreditačního úřadu Roberta Plagy je to zajištění finančních prostředků. „Pan ministr bude muset zvládnout tvrdá rozpočtová vyjednávání a zabezpečit finanční prostředky, bez nichž nebude možné realizovat žádné dobré myšlenky.” Ředitel Střediska ekologické výchovy SEVER Jiří Kulich připomněl i učitele. „Mikuláš Bek by měl směřovat prostředky do co nejefektivnější podpory učitelů a odstraňování různých bariér, které učitelé vnímají,” dodal. Podle ředitelky SKAVu Petry Keprtové je ale důležité se zaměřit i na proces řízení změny. „Ministerstvo školství realizuje různé změny, ale tyto procesy řídí často špatně, nedostatečně nebo vůbec. Nerozumí tomu, jaké zákonitosti tu jsou, třeba teorie změny,” dodala Petra Keprtová.