Zvýší systém podpory a vedení ředitelů škol kvalitu vzdělávání?

506108320_1250855650162378_4727958970180640319_n

Diskutovat budou:

 

  • Markéta Bajerová / Učitel naživo
  • Ivo Jupa / Národní pedagogický institut ČR
  • Lenka Matějová / Sdružení místních samospráv ČR
  • Jan Mušuta / Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
  • Silvie Pýchová / Partnerství pro vzdělávání 2030+
  • Václav Trojan / Ředitelská akademie
  • Luboš Zajíc / Asociace ředitelů základních škol ČR

Otázky:

  • Co očekáváme od profesionálního ředitele či ředitelky školy?
  • Jak ovlivňuje kvalitu vedení školy nastavení vztahů mezi školou a zřizovatelem a školou a ministerstvem?
  • Co podpoří pedagogický leadership ředitelů a ředitelek škol v praxi? A jak s tím souvisí systém podpory a vedení ředitelů?
  • Co je třeba změnit na vzdělávacím programu pro ředitele a ředitelky škol, aby jim umožňoval dosáhnout kompetencí nutných pro zlepšení kvality vzdělávání?
  • Co udělat pro to, aby se do konkurzů do vedení škol hlásili kvalitní kandidáti a kandidátky? Bude jim od začátku zajišťována cílená podpora?
  • Pomůže správné nastavení systému ke snižování nerovností ve vzdělávání a zvyšování vzdělávacích výsledků?

Debatu sledujte živě zde.


Kontakty pro média:

Tomáš Matoušek, vedoucí komunikace EDUinu
tomas.matousek@eduin.cz / 604 730 130
logo-author
Našli jste v článku chybu? Napište nám, prosím, na korektor@eduin.cz.
 

Mohlo by Vás zajímat

Listovat všemi články