Přizpůsobte předvolby souhlasu

Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.

Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu.... 

Always Active

Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů

No cookies to display.

Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.

No cookies to display.

Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.

No cookies to display.

Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

No cookies to display.

Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.

No cookies to display.

EDUin vznikl v roce 2010 a jeho posláním je dlouhodobě a systematicky informovat veřejnost a média o proměnách světa vzdělávání a vzdělávací politiky, propojovat odbornou a širokou veřejnost a kultivovat debatu o těchto tématech ve veřejném prostoru.

Historie EDUinu
EDUin

Členové správní a dozorčí rady

Správní rada

Robert Basch

Tomáš Feřtek

Jana Churáčková

Jiří Kulich

Veronika Sedláčková

Petr Vavrik

 

Dozorčí rada

Pavlína Maierová

Eva Frankotová

Věra Vosecká

V roce 2010 bylo s fungováním vzdělávacího systému spokojeno 74 % české veřejnosti. Tradiční pojetí škol sice od té doby ztratilo a ztrácí své obhájce, ale ve srovnání se zeměmi, které inspirují svět jako např. Finsko, máme stále velký kus cesty před sebou.

EDUin dlouhodobě upozorňuje na slabiny a navrhuje řešení pro české vzdělávání.

Proč EDUin
prijimaci_zkousky-02

EDUin se do velké míry se shoduje se závěry vládní Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+, schválené v roce 2020 a podporuje její implementaci.

Strategie vzdělávací politiky ČR

Naší vizí je kvalitní a smysluplné vzdělání pro každého, a tak dlouhodobě a systematicky popularizujeme téma vzdělávání + usnadňujeme komunikaci mezi médii a odbornou veřejností + síťujeme odborníky a další zájemce o téma vzdělávání + popularizujeme závěry výzkumů, studií, analýz a informací o tom, jak se učíme a vzděláváme.

V roce 2022 získal EDUin dvouletou grantovou podporu z programu Active Citizens Fund, který administruje Nadace OSF. Připojujeme se tím k Politice ochrany práv dětí a zvlášť zranitelných dospělých.

Číst dokument OSF

Sledujte důležitá témata a dění ze světa vzdělávání…

… i tímto způsobem můžete podporovat změnu!