Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Podívejte se na záznam diskuse, která proběhla na vzdělávací platformě Dominikánská 8. Debaty se zúčastnili: Marie Gottfriedová, Miroslav Hřebecký, Petra Mazancová, Tomáš Zatloukal. Moderoval Petr Honzejk. Debata proběhla 25. března online.
S pauzami již téměř rok trvající distanční výuka znamená radikální řez do českého školství. Můžeme ji chápat jako příležitost ke změně? Které impulzy distanční výuky by neměly zapadnout? Kam by mohla/měla české školství posunout? Jaká úskalí, problémy naopak přináší?
Marie Gottfriedová je ředitelkou Základní školy v Trmicích na Ústecku, Od roku 2012 je zodpovědná za církevní školství v litoměřické diecézi. V roce 2015 dostala ocenění Roma Spirit za vzdělávání romských dětí
Miroslav Hřebecký je programový ředitel EDUinu, má za sebou ředitelskou zkušenost z gymnázia a základní školy. Od roku 2003 působí paralelně jako lektor vzdělávání učitelů a ředitelů. Tematicky se věnuje vzdělávací politice, zřizovatelům škol a spolupráci se školským terénem.
Petra Mazancová je středoškolská pedagožka a předsedkyně Učitelské platformy, učí angličtinu a občanskou výchovu na Gymnáziu Josefa Jungmanna v Litoměřicích.
Tomáš Zatloukal je ústřední školní inspektor. Je celoživotním pedagogem, působil jako středoškolský učitel a později ředitel gymnázia, byl členem výboru pro vzdělávání a kulturu Evropského parlamentu.