Přizpůsobte předvolby souhlasu

Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.

Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu.... 

Always Active

Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů

No cookies to display.

Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.

No cookies to display.

Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.

No cookies to display.

Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

No cookies to display.

Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.

No cookies to display.

DVTV: Za plat skladníka se práce učitelů nezlepší, vzdělávání nereaguje na nové trendy, říká Zatloukal

16. 12. 2017
EDUin
Screenshot_1-8

Podívejte se na rozhovor Martina Veselovského s vrchním školním inspektorem Tomášem Zatloukalem. Rozhovor by uveřejněn 15. 12. na zpravodajském webu Aktuálně.cz.

V mezinárodním srovnání se stáváme podprůměrnými, protože ostatní země se výrazně zlepšují, upozorňuje ústřední školní inspektor Tomáš Zatloukal. Problémy potvrdilo testování žáků základních škol, ve kterém skončily za očekáváním hlavně děti z devátých tříd. Na prvním stupni jsou podle něj učitelé, kteří začínají více využívat změnu prostředí, v němž se vzdělání odehrává. Chceme po učitelích stále větší rozsah kompetencí, ale nevytváříme jim pro to podmínky, dodává.

logo-author
Našli jste v článku chybu? Napište nám, prosím, na korektor@eduin.cz.

Mohlo by Vás zajímat

Listovat všemi články