Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Publikujeme krátké shrnutí Pavly Lioliasové, která se věnovala výstupům tematické zprávy ČŠI ohledně výsledků testování žáků 5. a 9. tříd. Text vyšel 29. 11. na zpravodajském webu iRozhlas.cz. Tematickou zprávu ČŠI si můžete přečíst ZDE.
Děti na základních školách jsou nad očekávání úspěšné v anglickém jazyce. Ukázalo to testování České školní inspekce, která se zaměřila na žáky pátých a devátých tříd. Polovina páťáků vyřešila v testu přes 80 procent úloh. Deváťáci se v cizím jazyce zlepšili také ve srovnání s posledním testováním v roce 2013.
Testování České školní inspekce ukázalo rozdíly v kvalitě vzdělávání na stupních základních škol. Zapojily se do něj žáci pátých a devátých tříd. Mladší žáci měli v testování lepší výsledky třeba v matematice.