Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Zveme vás na Kulatý stůl SKAV a EDUin: Přechod žáků mezi základní a střední školou – jak by měl ideálně fungovat? který proběhne v pondělí 31. května od 14 do 16 online. Akce bude streamovaná, odkaz na stream je zde.
• Jak by mělo být ideálně organizováno přijímací řízení na střední školy? A co tomu brání?
• Jaký je ideální podíl státu a jaký ředitele školy?
• Co si slibujeme od jednotné přijímací zkoušky a dostáváme to?
• Jak se letos osvědčila jednotná přijímací zkouška, přestože nebyla povinná?
• Jaká by měla být do budoucna role CERMAT?
• Pokud by zůstaly centrální testy, jak by měly ideálně vypadat a jaké druhy by měly být nabízeny?
• Petr Bannert / Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
• Dominik Dvořák / Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání PedF UK
• Jiří Kuhn / Gymnázium Bohumila Hrabala, Nymburk
• Michaela Pažoutová / ZŠ Mníšek pod Brdy
• Roman Podlena / Gymnázium Matyáše Lercha, Brno, Učitelská platforma
• Radko Sáblík / Smíchovská SPŠ a gymnázium, Praha