Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Ministerstvo školství ve spolupráci s Národním pedagogickým institutem a neziskovými organizacemi připravilo a zveřejnilo plán na doučování dětí, které se v důsledku uzavření škol během pandemie koronaviru nemohly účastnit, nebo jen v omezené míře, distančního vzdělávání. Dětí, které byly po dané období bez kontaktu se školou, je podle dat České školní inspekce na 10 tisíc. Metodickou podporu najdou ředitelé, učitelé a další doučovatelé na portále https://doucovani.edu.cz/. Tiskovou zprávu ministerstva školství si můžete přečíst ZDE.
„I přes to, že se většina učitelů během distanční výuky velmi snažila, mnoha dětem dělala tato forma výuky větší problémy než jiným a ne všechny děti měly dostatečné zázemí a podmínky pro plnohodnotné zapojení. Přestože vládní intervence do ICT vybavení škol ve výši 1,3 mld. korun pomohla výrazně snížit počet dětí s omezeným přístupem k distanční výuce, vyskytly se případy žáků, které se zapojit nepodařilo,“ vysvětluje ředitel odboru řízení regionálního školství Jan Mušuta. „Pro některé děti a jejich vzdělávací dráhy by mohl být výpadek zcela zásadní. Plán doučování by měl být pomocnou rukou právě pro tyto děti, které neměly dostatečné podmínky, chyběla jim technika, podpora,“ doplňuje Zuzana Ramajzlová z organizace Člověk v tísni, která se na přípravě metodické podpory podílela.