Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Podívejte se na rozhovor Richarda Samka se Zuzanou Ramajzlovou, vedoucí vzdělávacích služeb Programů sociální integrace Člověka v tísni. Rozhovor byl publikován 19. listopadu na zpravodajském webu Romea.cz.
Téměř všechny školy s výjimkou mateřských a speciálních jsou od poloviny října zavřené, a přešly na povinnou distanční výuku. Děti se potýkají s velkými překážkami, nemají doma vybavení ani připojení k internetu. Mnohým z nich rodiče nemohou, nedokážou nebo nechtějí pomáhat.
S vedoucí vzdělávacích služeb organizace Člověk v tísni Zuzanou Ramajzlovou si dnes budeme povídat o tom, jaká je situace dětí ve vyloučených lokalitách, se kterými pracují. S jakými překážkami se při distanční výuce děti potýkají? Jak ovlivňují či mohou ovlivnit školy, rodiče, organizace či státní instituce kvalitu distanční výuky? Jak mohou rodiče situaci řešit ohledně chybějící techniky – počítač, notebook, internetové připojení? To vše dnes v online rozhovoru Richarda Samka.
Opatření spojená s provozem škol měla původně trvat do 2.listopadu, kdy se podle tehdejšího ministra zdravotnictví Romana Prymuly měl do škol vrátit první stupeň základních škol. Nakonec k tomuto scénáři nedošlo. Od 18.11.2020 se vrátili do škol žáci 1. a 2. ročníků základních škol a žáci speciálních škol. Další žáci základních škol se vrátí do školních tříd od pondělí 30. listopadu. Bez omezení půjdou děti z prvního stupně a 9. třídy, další třídy druhého stupně se budou ve škole střídat.
Studentům v tíživé finanční situaci, která ohrožuje jejich účast na distanční výuce kvůli chybějícímu technickému zázemí, pomáhá i organizace ROMEA. Od začátku zavedení distanční výuky se podařilo díky soukromým dárcům věnovat romským studentům středních a vysokých škol, ale také žákům základních škol a několika školám jako takovým skoro 80 notebooků, stolních počítačů a tabletů, tedy výpočetní techniku v hodnotě zhruba 500 tisíc korun.