Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Letošní podmínky byly zkrátka jiné než v předchozích letech.
Cermat dnes zveřejnil výsledky letošních didaktických testů maturitních zkoušek. U češtiny propadlo téměř pět procent maturantů, to je o víc než devět procent méně než loni. U matematiky propadlo necelých sedmnáct procent studentů, to je o 0,8 procentního bodu méně než před rokem. Část maturantů didaktické testy vůbec nepsala – nemuseli je skládat studenti zdravotnických a sociálních oborů, kteří pomáhali s pandemií koronaviru v nemocnicích a domovech pro seniory.
Tomáš Feřtek, předseda správní rady EDUinu: „Velmi nízká neúspěšnost v českém jazyce se nedá interpretovat jako zlepšení studentů. Znamená to, že letošní data nejsou relevantní – na rozdíl od minulých let byla tento rok skupina maturantů výjimečná – část studentů zkoušky vůbec nedělala. Rozdíl je sice velký, nemůžeme ale rozumět tomu, kvůli čemu to tak je. Z letošních dat půjde vyvozovat závěry až ve chvíli, kdy Cermat včas zveřejní podrobná data. Stejně tak je otázka hledání interpretace u matematiky. Studenti měli jiné podmínky než v minulých letech, například více času, a přesto je ve výsledcích jen malý rozdíl. Možná tedy opravdu byl letošní test těžší. To ale opět nedokážeme s jistotou říct bez podrobných výsledků.“