Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 24.–30. 8.
Ministerstvo školství pokračuje v krocích Petra Fialy, odchod „paní UŠI“, co jsou to svazkové školy, spor o jmenování profesorů, novinky okolo maturity, jak připravit dítě do školy, proč jsou děti agresivní, co můžeme udělat pro nadané děti, budou i české vysoké školy on-line , zpráva školní inspekce z diskuse k doporučením OECD a co nevíte o finském vzdělávání.
„Plošné testování ještě není vyhodnoceno, na tom teď pracuje inspekce, jak by se to do budoucna mělo dělat – jestli plošně, nebo výběrové, podle nějakých statistických modelů. Z mého hlediska asi spíš nastane to druhé. Ale je tlak i na to plošné testování. Rodiče si od toho slibují, že si budou moci porovnávat školy a není to úplně špatně!“ Ministr v demisi Dalibor Štys v rozhovoru pro Právo, kde komentuje priority svého dočasného působení na ministerstvu.
„Původní cíl byl získat zpětnou vazbu pro rodiče, školy, učitele. O tom, jaký je žák, třída, škola, ve srovnání s ostatními. Jakmile by to ale bylo propojeno s přijímacím řízením, už nejsme na tréninku, ale jsme na závodech.“ Komentuje totéž téma Štysův první náměstek Jindřich Fryč v rozhovoru pro Lidové noviny.