Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Podívejte se na dvě krátká videa o tom, co mohou školy udělat, aby děti neztrácely chuť k práci a učení.
Praha, 29. září 2016 – Ve dvou krátkých videích pojmenovávají účastníci debaty podle jakých vnějších znaků lze rozeznat školu, kde dítě neztratí motivaci k práci, a jak učitel pozná dítě, které má vnitřní motivaci učit se a poznávat.
V debatě na kulatém stole SKAV a EDUin na téma Jak dlouho se těší prvňáček do školy, pojmenovala Soňa Rýdl, lektorka programu Respektovat a být respektován, základní znaky zaujatého a vnitřně motivovaného dítěte.
Na tříminutové video Jak poznám dítě, které baví práce ve škole se můžete podívat ZDE.
Patnáctiminutové video Jak poznám školu, která umí motivovat dítě k práci najdete ZDE.
Tomáš Feřtek, odborný konzultant EDUin, řekl: „Překvapilo mě, jak často se v odborné debatě a v příspěvcích žáků objevovala zmínka o srovnávání a shazování ze strany učitelů. Na to jsou jak malí školáci, tak ti náctiletí zjevně velmi citliví. Obecně platí, že na prvním stupni se vztah k učení rovná vztahu k učitelce či učiteli, na druhém stupni pak hodně závisí na školní atmosféře, vztazích ve třídě a respektu učitelů k osobnosti dítěte.“